Asistan Etkinleştirme ve Ekleme

Genel Bakış

Asistan özelliği, toplantı ayrıcalıklarını bir toplantıda veya web seminerinde başka bir kullanıcıyla paylaşmanıza olanak tanır. Bu, başka bir kullanıcının katılımcıların sesini kapatma veya kaydı başlatma / durdurma gibi toplantının yönetim tarafını yönetmesine izin vermek için yararlı olabilir.

Asistan bir toplantı sırasında atanır ve toplantı başlatamaz. Toplantı sahibi toplantıyı başlatmak için başka birine ihtiyaç duyarsa, alternatif bir toplantı sahibi atayabilir.

Not: Varsayılan olarak, şirket içi toplantı bağlayıcılarına sahip On-Prem kullanıcıları tarafından barındırılan toplantılar, başka bir katılımcıya Asistan hakları atayamaz. Bu seçenek Zoom desteği tarafından etkinleştirilmelidir.

Bu makale şunları kapsamaktadır:

  • Asistan Etkinleştirme

  • Toplantıda Asistan kullanma

Ön şartlar

  • Zoom Masaüstü İstemcisi

    • Windows: 3.5.24604.0824 veya daha üstü

    • macOS: 3.5.24604.0824 veya daha üstü

    • Linux: 3.5.24604.0824 veya daha üstü

  • Zoom Mobil Uygulaması

    • Android: 3.5.24989.0826 veya daha üstü

    • iOS: 3.5.24989.0826 veya daha üstü

  • Profesyonel, İşletme, Eğitim veya API İş Ortağı planı

Asistan Etkinleştirme

Hesap

Kuruluşunuzun tüm üyelerine Asistan özelliğini etkinleştirmek için:

  1. Hesap ayarlarını düzenleme ayrıcalığına sahip bir Zoom web portalında yönetici olarak oturum açın ve Hesap Ayarları'nı tıklayın.

  2. Toplantı sekmesindeki Asistan seçeneğine gidin ve ayarın etkinleştirildiğini doğrulayın.

Ayar devre dışı bırakılmışsa, etkinleştirmek için Durum geçişini tıklayın. Bir doğrulama iletişim kutusu görüntülenirse, değişikliği doğrulamak için 'ı seçin.

enable-co-host-for-user

  1. (İsteğe bağlı) Bu ayarı hesabınızdaki tüm kullanıcılar için zorunlu hale getirmek istiyorsanız, kilit simgesini ve ardından ayarı onaylamak için Kilitle'yi tıklayın.

Grup

Belirli bir grubun tüm üyelerine asistan özelliğini etkinleştirmek için:

  1. Zoom web portalında Yönetici olarak, Kullanıcı gruplarını düzenleme ayrıcalığına sahip oturum açın ve Grup Yönetimi'ni tıklayın.

  2. Grubun adını ve ardından Ayarlar sekmesini tıklayın.

  3. Toplantı sekmesindeki Asistan seçeneğine gidin ve ayarın etkinleştirildiğini doğrulayın.
    Ayar devre dışı bırakılmışsa, etkinleştirmek için Durum geçişini tıklayın. Bir doğrulama iletişim kutusu görüntülenirse, değişikliği doğrulamak için Aç'ı seçin.enable-co-host-for-account-or-groupNot: Seçenek grileşirse, hesap düzeyinde kilitlenmiştir ve bu düzeyde değiştirilmesi gerekir.

  4. (İsteğe bağlı) Bu ayarı bu gruptaki tüm kullanıcılar için zorunlu hale getirmek istiyorsanız, kilit simgesini ve ardından ayarı onaylamak için Kilitle'yi tıklayın.

Kullanıcı

Asistan özelliğini kendi kullanımınız için etkinleştirmek üzere:

  1. Zoom web portalında oturum açın ve Toplantı hesabım (hesap yöneticisiyseniz) veya Toplantı Ayarları (hesap üyesiyseniz) seçeneğini tıklayın.

  2. Toplantı sekmesindeki Asistan seçeneğine gidin ve ayarın etkinleştirildiğini doğrulayın.
    Ayar devre dışı bırakılmışsa, etkinleştirmek için Durum geçişini tıklayın. Bir doğrulama iletişim kutusu görüntülenirse, değişikliği doğrulamak için 'ı seçin.enable-co-host-for-account-or-groupNot: Seçenek gri renkteyse, Grup veya Hesap düzeyinde kilitlenmiştir ve Zoom yöneticinize başvurmanız gerekir.

Toplantıda Asistan Kullanma

Bir kullanıcıyı asistan yapmanın iki yolu vardır.

  • Toplantıda toplantı sahibi, kullanıcının videosunun üzerine gelir, üç noktayı tıklar ve Asistan Yap'ı seçer.

make-co-host-option

  • Alternatif olarak toplantı sahibi, Katılımcılar penceresinden başka bir katılımcıyı asistan yapabilir.

  1. Zoom penceresinin altındaki toplantı denetimlerinde Katılımcıları Yönet'i tıklayın.

manage-participants-button

  1. Farenizi asistan olmasını istediğiniz katılımcının adı üzerine getirin ve Diğer'i seçin.

  2. Asistan Yap'ı tıklayın.

make-co-host-option-from-participants-list

Bir katılımcı Co-Host sahibi olduktan sonra Co-Host sahibi kontrollerine erişebilir.